Google
अज बिश्वोमा ईन्टरनेट को प्रचलन प्रचुर मात्रमा बर्दै गैराखेको छ। कती नेपालमा र बिदेश म बसेका नपली हरु ईन्टरनेट खोल्छन। तिनिहरु मध्य अधिकान्स नेपालिहरु, नेपाल, नेपाल सम्बन्दी लेख तथा समाचारहरु आफ्नै राष्ट्र भाषा नेपालि या आन्य राष्ट्रिय भाषाहरुमा भयका वेब साईट हरुमा खजी राखेका हुन्छन। मैले पनि यो ब्लग मार्फत आफ्नै नेपाली भाषा प्रयोग गरेर आफ्नो कुराहरु र समाचार तथा लेख हरु राख्ने प्रयास गरेको छु।एदी यसमा कुनै प्रतिकृया छ भने मलाई मेल गरिदेनु हुन बिनम्र आनुरोद गर्दछु।

Saturday, September 8, 2007

कतिओटा टाउका होलान त ? १२ कि १३


लौ मलाई त बडा गाह्रो पो भयो त । यो चाइने एुउटा साथीले मलाई ईमेलमा पठाएदेखी म त गन्या गनै छु, कृपया तपाई पनि मलाई साथ दिनु होला । यो सँगै को तस्बिर मा कट्टु लगाइरहेका केटाहरुको टाउकाहरु जम्मा २ वटा अवस्थामा यिनिहरुको सन्ख्यामा पनि घटबड हुन जान्छ । जम्मा लगभग ३० सेकेन्ड जती यो संगैको तस्बिर हेरिरहनुस अनी अब भन्नुस् किन यो चित्रलाई टुक्रा गरी फेरी जोडदा जम्मा २ वटा अवस्थामा यिनिहरुका सन्ख्या मा परिवर्तन हुन्छ त ?
खाली मात्र टुक्रा गर्दै, टुक्राहरुलाई यता उता गर्दैमा त नतिजा पनि यता उता हुनु त नपर्ने हो, होइन त ? म त यहा औंला भान्च्दै गनिरहेको छ्, तपाईले पनि केही गरी पत्ता लगाइहाल्नु भो वा लगाउनुभयेन भने पनि मात्र कृपया तल comments भन्ने Link छ, हो तेसैमा क्लिक गरी आफ्नो कुराहरु लेखिदिनुहुन अनुरोध गर्दछु । लौ त अहिले लाई क्रमश: बिदा पाउ क्यारे ।

6 comments:

Salik Shah said...

(don't know why but seems it is in our blood... that 90-year-old no sacrifice village is but an admirable exception)

Please, have a look.
We are talking about organizing a grand e-meet of Nepali bloggers.
Please, tell us about your views.
You’re a part of the community. And, let’s know each other.

Blowing air to Nepali blogosphere

Regards,
Salik

Unknown said...

nice article but
you don't write your self,
what a shame!
Please write your own.

this article was written by eJoshi from
http://enjoshi.blogspot.com

remove this article or put a link of of original writer name and link.

thanks

Anonymous said...

म एडम्स KEVIN, Aiico बीमा plc को एक प्रतिनिधि, हामी भरोसा र एक ऋण बाहिर दिन मा व्यक्तिगत मतभेद आदर। हामी ऋण चासो दर को 2% प्रदान गर्नेछ। तपाईं यस व्यवसाय मा चासो हो भने अब आफ्नो ऋण कागजातहरू ठीक जारी हस्तांतरण ई-मेल (adams.credi@gmail.com) गरेर हामीलाई सम्पर्क। Plc.you पनि इमेल गरेर हामीलाई सम्पर्क गर्न सक्नुहुन्छ तपाईं aiico बीमा गर्न धेरै स्वागत छ भने व्यापार वा स्कूल स्थापित गर्न एक ऋण आवश्यकता हो (aiicco_insuranceplc@yahoo.com) हामी सन्तुलन स्थानान्तरण अनुरोध गर्न सक्छौं पहिलो हप्ता।

व्यक्तिगत व्यवसायका लागि ऋण चाहिन्छ? तपाईं आफ्नो इमेल संपर्क भने उपरोक्त तुरुन्तै आफ्नो ऋण स्थानान्तरण प्रक्रिया गर्न
ठीक।

house in kathmandu said...

nice man


online shopping in nepal

Unknown said...

शुभ दिन मेरो नेपाली जनता

मैले कसरी वास्तविक र वास्तविक ऋण स्कोटिया बैंकबाट घर किन्नको लागि ऋण पाएको बारेमा मेरो गवाही, म आज धेरै खुसी छु र
अल्बेकर लोन फर्मलाई भगवानले आशीर्वाद दिनुहोस्

मेरो नाम चारुमाथी हो म नेपाली हुँ, म संयुक्त अरब इमिरेट्समा छु, म खोज्दै छु
विगत ५ महिनादेखि वास्तविक ऋण कम्पनी, घर किन्नको लागि मैले पाएको सबै घोटालाहरूको गुच्छा थियो जसले मलाई उनीहरूलाई विश्वास गर्न बाध्य तुल्यायो र दिनको अन्त्यमा, उनीहरूले बदलामा केही नदिई मेरो पैसा लिए, मेरो सबै आशा समाप्त भयो, म अलमल्लमा परें र निराश भएँ, म इन्टरनेटमा ऋण कम्पनीहरूसँग केही गर्न चाहन्न, त्यसैले म एक साथीबाट केही पैसा लिन गएँ, मैले उसलाई सबै कुरा बताए र उनले मलाई मद्दत गर्न सक्छिन् भनी।
उसलाई एउटा ऋण कम्पनी थाहा छ जसले मलाई 2% को धेरै कम ब्याज दरमा मलाई आवश्यक पर्ने कुनै पनि ऋणमा मद्दत गर्न सक्छ, कि उसले भर्खर उनीहरूबाट ऋण लियो, उनले मलाई कसरी ऋणको लागि आवेदन दिने भनेर निर्देशन दिए, मैले मात्र गरें। जसरी उनले मलाई भने, मैले उनीहरूसँग इमेलमा आवेदन दिएँ:
(scotiabank565@gmail.com), म कहिल्यै
विश्वास गरे तर मैले प्रयास गरे र मेरो सबैभन्दा ठूलो आश्चर्यको लागि मैले ऋण पाएँ
24 घण्टा भित्र, म विश्वास गर्न सक्दिन,
म फेरि खुसी र धनी छु र म भगवानलाई धन्यवाद दिन्छु कि यस्तो ऋण
यस प्रकारका कम्पनीहरू अझै पनि यस घोटालामा सबै ठाउँमा अवस्थित छन्,
कृपया म त्यहाँ सबैलाई सल्लाह दिन्छु जसलाई उनीहरूको इमेल ऋणको आवश्यकता छ
(scotiabank565@gmail.com) तिनीहरूले तपाईंलाई कहिल्यै असफल हुने छैनन्, र
तपाईको जीवन मेरो जस्तै परिवर्तन हुनेछ। छिटो सम्पर्क गर्नुहोस्
(scotiabank565@gmail.com) आजै र प्राप्त गर्नुहोस्
तिनीहरूबाट तपाईंको ऋण, भगवानले स्कोटियालाई उनीहरूको वास्तविक ऋण प्रस्तावको लागि आशीर्वाद दिनुहोस्।
निश्चित गर्नुहोस् कि तपाईंले आफ्नो ऋणको लागि स्कोटिया बैंकलाई सम्पर्क गर्नुभयो किनभने मैले यो कम्पनीबाट बिना तनाव बिना मेरो ऋण सफलतापूर्वक प्राप्त गरेको छु।, तिनीहरूको इमेल (scotiabank565@gmail.com) मा जानुहोस्।

easyayurveds.com said...

Shilajit - Pure Gorkha Silajit Resin / Shilajeet Rasayana - Boost Strength Stamina Energy Of Men And Women - Asphaltum 50gm shilajit
shilajit benefits
shilajit uses
shilajit benefits for male
shilajit gold
patanjali shilajit
shilajit capsule
shilajit price
shilajit benefits for men
shilajit gold capsule
shilajit benefits in hindi
shilajit for men
patanjali shilajit capsule
shilajit tablet
shilajeet capsule
shilajit resin
pure shilajit
patanjali shilajit price
zandu shilajit
shilajit powder
dabur shilajit gold capsule
best shilajit
original shilajit
upakarma shilajit
shilajit benefits for female
shilajit gold benefits
shilajit gold capsule uses in hindi
baidyanath shilajit
shilajit benefits for women
shilajeet rasayan vati
shilajit for women
silajit ka price
dabur shilajit gold price
shilajit capsule price
shilajit uses in hindi
shilajit in english
shilajit rasayan vati
shilajit reddit
dabur shilajit gold benefits
shilajit gold price
shilajit extract
patanjali shilajit capsule price
ashwashila patanjali
shilajit in hindi
dabur shilajit gold benefits in hindi
shilajit liquid
shilajit medicine
shilajit fulvic acid
patanjali shilajit benefits
shudh shilajit